teisipäev, 21. veebruar 2012

Suusaäss

Jee, ma käisin suusatamas! Päris suusatamas! Roberto oli ka proovimas. Eks tal oli raske, aga lõpuks hakkas juba välja tulema. Ja ta ütles, et talle meeldib see rohkem kui mäesuusatamine. Seega olen ma edukalt tekitanud veel ühe murdmaasuusatamise jüngri. Muhahaa. Järgmine nädalavahetus lähme vb jälle :D

Eile mängisime Muchkinit. Mul ei läinud eriti hästi, kuna Roberto tappis mu ära, täiesti ebaõiglaselt. Ma maksin kätte. Natukene. Roberto arvas, et ma olen üle läinud Tumedale Poolele. Aga Nilda võitis ikkagi.

Yesss, I finally went skiing! Roberto also had a try. He had some difficulties at first, but in the end he was getting much better. And he said, he likes this more than downhill skiing, so I have successfully converted another soul to be a minion of cross-country skiing. Muhahaa. Next weekend we'll maybe go again :D
Yesterday we played Munchkins. I didn't do so well, because Roberto killed me, for no obvious reasons. I had my revenge. A small one at least. Roberto accused me of crossing over to the Dark Side. But Nilda still won.

Lihtsalt kuna see nädal tuleb meil järgmine Star Warsi õhtu:
(jah, Ardo, ma leidsin selle Redditist :P)

And just because we'll have another Star Wars movie night this week:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar